Meer dan alleen uw administratie


In uw onderneming vertrouwen de klanten op uw vakmanschap. Veel ondernemers vinden het in beginsel niet prettig om ook nog af en toe de administratie te moeten doen. Uw administratie wordt daardoor rommelig en het overzicht over de financiële situatie is niet meer helder. U vraagt zich af wat de belastingdienst nu weer van u wil en waarom een leuke, aardige klant zijn factuur niet voldoet. Uw organisatie loopt goed op uw administratie na.

Met mijn uitgebreide ervaring als financiële leidinggevende bij een kleine organisatie, weet ik wat er elke week, elke maand en elk jaar weer moet gebeuren in uw organisatie. Ook waar het wel eens lastig kan worden. Als u uw administratie aan mij toevertrouwt kunt u rustig doorgaan met de opdrachten van uw klanten. Uw bedrijfscijfers worden keurig geordend. Ik geef u ook periodiek uitleg over de cijfers, zodat er een helder beeld ontstaat over uw financiële situatie.

Uw zaak is ook mijn zaak
Ik vind het belangrijk dat uw zaak goed loopt. Daarom zoek ik naar alle mogelijkheden & kansen om de financiële situatie van uw bedrijf te verbeteren. Ik doe dat in gesprekken, zodat  het financiële perspectief gaat meewegen in uw beslissingen.